فهرست

مستقر شدن پزشکان متخصص در کلینیک ویژه امید خوشرودپی

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر جلالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی وفوق تخصصی امید خوشرودپی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وآغاز هفته سلامت گفت:  کلینیک امید با عنایت دولت تدبیر وامید وپیگیریهای نمایندگان محترم شهرستان بابل ودیگر مسئولین استانی ،شهرستانی و دانشگاهی در این ایام مبارک به بهره برداری رسید.

وی افزود: افتتاح این پروژه با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد ریال انجام شده است وامروز با حضور ۱۶ پزشکی متخصص به  بهره برداری رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: این واحد درمانی در ۷۵۰ متر مربع بنا شده است دارای ۱۲ اتاق  ویزیت ومدیریت  می باشد.

دکتر جلالی افزود:این کلینیک  شامل بخش های تخصصی داخلی بیماریهای عفونی، جراحی عمومی، گوش حلق و بینی ،زنان و زایمان و.... می باشد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: در حال حاضر ۴۸ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی بابل در دست اقدام می باشد با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال  که با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال تکمیل می باشد.

وی خاطر نشان کرد وگفت :راه اندازی مراکز درمانی کاری بسیار سخت و دشوار است.باید تلاش کنیم  تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و با بهره گیری از خرد جمعی بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امید خوشرودپی به بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت جنوب شهر بابل در بندپی شرقی و بندپی غربی خدمات ارائه می کند.