فهرست

آغاز طرح توسعه اورژانس درمانگاه بیمارستان شهید رجایی بابلسر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مراسم کلنگ زنی طرح توسعه اورژانس و درمانگاه بیمارستان شهید رجایی بابلسر با حضور دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، آقای نانوا کناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، دیگر مسئولین شهرستانی و دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خیرین را سرمایه جامعه دانست که باید آن را حفظ کرد.

وی همچنین برضرورت حضور خیرین اشاره کرد و گفت: باید با همه خیرین ارتباط مناسب و خوب داشته باشیم تا بتوانیم از برکات وجود آن عزیزان در امر سلامت بهره مند شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره، به محدودیت های مالی، حضور خیرین را در اجرای پروژه های حوزه سلامت ضروری دانست.

دکتر جلالی همچنین از پدر شهیدان داوودی بانی امر خیر در حوزه سلامت جهت طرح توسعه اورژانس و درمانگاه بیمارستان شهید رجایی بابلسر تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به اینکه خدمات درمانی در شهرستان بابلسر باید در حد شأن و منزلت مردم باشد، بیان داشت: مردم ما مستحق خدمات شایسته اند و ما برای رسیدن به این امر تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، همچنین اظهار داشت: بیمارستان شهید رجائی بابلسر یکی ازمراکز تک تخصصی و خوب شمال کشور می باشد که باید علاوه بر انجام کارهای تخصصی شیمی درمانی،  خدمات دیگر را هم به بیماران و مردم در این مرکز ارائه نماید.