فهرست

برگزاری آزمون مصاحبه دکترای تخصصی طب ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی: خانم دکتر معینی معاون آموزشی دانشکده طب ایرانی از برگزاری آزمون دکترای تخصصی (Ph.D) رشته طب ایرانی سال ۹۷ طبق روال هر سال در دو بخش آزمون کتبی و مصاحبه در کشور خبر داد و گفت: آزمون کتبی همزمان با سایر رشته های تخصصی پزشکی در اردیبهشت ۹۷ و آزمون مصاحبه این رشته به صورت متمرکز و در دو دانشگاه کشور (دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی بابل) با حضور اساتید مدعو از کشور برگزار گردید.

وی عنوان داشت: داوطلبینی که حد نصاب آزمون کتبی را به دست آورده بودند توسط اداره سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، برای شرکت در آزمون مصاحبه دعوت شدند و افرادی که تمایل به انتخاب دانشگاه های مشهد، ساری و بابل را داشتند در مصاحبه برگزار شده در دانشگاه علوم پزشکی بابل شرکت نمودند.
معاون آموزشی دانشکده طب ایرانی خاطر نشان کرد: مصاحبه با حضور ۱۸ نفر از داوطلبین از سراسر کشور و ۱۲ نفر از اساتید مدعو از دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، ساری، گرگان و بابل در تاریخ ۳۱ تیر در محل دانشکده طب ایرانی دانشگاه برگزار گردید و دکتر محمود خدادوست، مدیر دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت به عنوان ناظر وزارت بهداشت در این جلسه حضور داشت.
خانم دکتر معینی اظهار داشت: مراحل آزمون با هماهنگی کامل دانشکده طب ایرانی بابل و دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه طراحی و اجرا گردید.
لازم به ذکر است که آزمون تخصصی رشته طب ایرانی هر ساله برای ورود پزشکان علاقمند به رشته تخصصی طب ایرانی توسط وزارت بهداشت برگزار می گردد.