فهرست

جذب نیروی شرکتی کمک پرستار

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مراکز آموزشی درمانی، تعدادی کمک پرستار درقالب شرکتی جذب نماید .

لذا از متقاضیان با داشتن شرایط به شرح ذیل جهت شرکت درآزمون و مصاحبه حضوری ثبت نام بعمل می آید:

 شرایط عمومی :

۱ - داشتن تابعیت ایران

۲- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

۳ - التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴  - انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)

۵ - عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۶ - نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۷ - داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن پذیرفته می شوند (طبق نظر گروه طب کاردانشگاه)

۸ - عدم انفصال ازخدمت  و  یا عدم اخراج توسط دستگاهها و موسسات دولتی

شرایط اختصاصی :

۱ - دارندگان گواهینامه کمک پرستاری (صرفاً دوره یکساله جهاد دانشگاهی )

۲ - حداکثر سن داوطلبان شرکت در آزمون بدون هیچگونه سنوات ارفاقی تا تاریخ اولین روز ثبت نام ( ۲۷ /۱۳۹۷/۵) 35 سال تمام باشد.

۳  - ضمن رعایت و کسب حد نصاب نمره قبولی (۵۰%میانگین نمره سه نفراول) اولویت اول جذب با داوطلبان بومی شهرستان بابل و اولویت دوم جذب با داوطلبان بومی شهرستانهای قائمشهر – بابلسر – آمل در صورت دارا بودن الزامات ذیل می باشد:

الف) محل تولد داوطلب براساس شناسنامه شهرستان مورد نظر باشد.

      ب) محل تحصیل در مقطع متوسطه و محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم داوطلب شهرستان مورد نظر  باشد.

توضیحات:

۱ - ثبت نام بصورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه به آدرس http://assistantnurse.mubabol.ac.ir

۲-  دارندگان سهمیه ۲۵% ایثارگران با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل و با معرفی ۲ برابر ظرفیت صرفاً توسط بنیاد محترم جهت شرکت در مصاحبه حضوری دعوت خواهند گردید.

۳ - حضور در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری برای افراد دارای سهمیه ۵% ایثارگران الزامی می باشد.

۴اولویت جذب برای آقایان ۶۰% وبرای خانمها ۴۰% و در صورت عدم کفایت در تکمیل ظرفیت هر یک از واجدین شرایط از سرانه سهمیه قید شده دیگر استفاده خواهد گردید

۵منابع درسی جهت آزمون، کتاب کمک پرستاری جهاد دانشگاهی (جلد ۱ و۲و۳) می باشد.

۶شروع بکار پذیرفته شدگان با صلاحدید مسئولین دانشگاه به تدریج و با در نظر گرفتن تمامی مسائل اداری و مالی و اعتباری و مقتضیات وقت خواهد بود.

۷ازکلیه پذیرفته شدگان نهایی، قبل از شروع به کار، تعهد محضری جامع در خصوص عدم تقاضای تغییر عنوان شغلی– عدم تقاضای انتقال و جابجایی به واحدهای درون سازمانی اخذ می گردد.

شرایط ثبت نام  :

ثبت نام به صورت اینترنتی از  روز شنبه  ۲۷/ ۱۳۹۷/۵  لغایت روز یکشنبه ۱۳۹۷/۶/۴  انجام خواهد پذیرفت .
متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایت  http://assistantnurse.mubabol.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند 

·    مراحل ثبت نام

  : متقاضیان شرکت درآزمون باید پس از پایان ثبت نام، کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل جذب نزد خود نگهداری نماید.  

به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

۱ - تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی (تقاضانامه ثبت نام)

۲ - ارسال فایل عکس اسکن شده : داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را براساس شرایط ذیل آماده و ازطریق سامانه ارسال نماید:

 ·حجم عکس کمتر از  KB100 باید باشد.

 زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت درآزمون  :

کارت شرکت در آزمون از روز ( یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه ) مورخ ۱۳۹۷/۶/۱۸ لغایت ۱۳۹۷/۶/۲۲  برای مشاهده و پرینت بر روی سایت http://assistantnurse.mubabol.ac.ir قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان واجد شرایط پس از پرداخت مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی نسبت به پرینت کارت شرکت درآزمون اقدام نمایند.

آزمون درروز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۶/۲۳ برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت درآزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون  و اعلام دارندگان حد نصاب نمره قبولی، توسط دانشگاه بررسی خواهد شد.