فهرست

برگزاری کارگاه آموزشی منطقه ای و نمایشگاه هنر و سرگرمی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر مصطفی جوانیان مدیر برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه، از برگزاری کارگاه آموزشی منطقه ای و نمایشگاه هنر و سرگرمی در آموزش علوم پایه پزشکی خبر داد.

دکتر جوانیان گفت: دبیرخانه تحول و نوآوری دانشگاه در نظر دارد، کارگاه آموزشی منطقه ای و نمایشگاه هنر و سرگرمی در آموزش علوم پایه پزشکی، با هدف اجرای برنامه ی تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و آشنایی هر چه بیشتر با راهبردها و فرایندهای نوین آموزشی، را روز سه شنبه 24 مهر 97 از ساعت 30/8 الی 14 به صورت منطقه ای برگزار می نماید.

وی تصریح کرد: از آنجایی که ابزارهای هنری و فضای سرگرمی در بروز و تقویت خلاقیت مؤثر بوده، ضمن افزایش انگیزه اساتید و دانشجویان در آموزش و یادگیری، تعامل استاد و دانشجو را افزایش داده و دانشجویان را درفضایی مفرح و شاد همراه با انتقال اطلاعات، دانش و مهارت ها قرار می دهد.

مدیر برنامه تحول و نوآوری در آموزش دانشگاه با اشاره به اینکه این کارگاه توسط دکتر مهدی پور امیر تدریس خواهد شد، گفت: حضور و مشارکت اعضای محترم هیات علمی، کارشناسان آموزش و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشگاه های کلان منطقه یک در این کارگاه و نمایشگاه، بر کیفیت و اثر بخشی آموزش خواهد افزود.

دکتر جوانیان اظهار امیدواری کرد: برگزاری این کارگاه و نمایشگاه میدانی ضمن تشویق  شرکت کنندگان به تولید محتوی و ابزارهای هنری و سرگرمی و استفاده از آنها در آموزش دروس علوم پایه پزشکی، زمینه مناسب را برای استفاده از ابزارها و محتوای تولیدشده در آموزش، سازماندهی و اجرای روش ها و محتواهای موجود، تغییر درانگیزه، گرایش و یادگیری فراگیران، گسترش و تعمیق مطالعات میان رشته ای و فرا رشته ای فراهم می نماید.