فهرست

نشست و هم اندیشی شورای صنفی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل، نشست هم اندیشی شورای صنفی با ریاست دانشگاه دوشنبه 23 مهر در سالن کنفرانس معاونت برگزار شد.

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، با اشاره به نگاه ویژه مسئولان این دانشگاه به شورای صنفی دانشجویان، گفت: شورای صنفی می تواند به کمک مسئولین جهت ارائه خدمات رفاهی بیاید.

دکتر جلالی پس از پاسخ به سوالات دانشجویان  و با اشاره به پیگیری هر چه دقیق تر مناقصات، عنوان کردند: امروز غذا و دارو در اولویت وزارت بهداشت قرار دارد و دانشگاه هرگز با افرادی که دارای سو پیشینه و سوابق بد اجرایی هستند تحت هیچ شرایطی قرارداد نخواهد بست.

در ادامه دکتر مهدی پورامیر،  معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن تشکر از حضور فعال دانشجویان توضیحاتی در خصوص فعالیتهای انجام شده در زمینه رفاهی ارائه کردند.

 سپس در این نشست آقای گیلکی بیشه مدیر دانشجویی دانشگاه پیشنهادات و سوال های مطرح شده را شنیدند و توضیحات تکمیلی از روند ارائه خدمات رفاهی و برنامه های پیش رو ارائه دادند.

نمایندگان شورای صنفی دانشگاه، در این نشست به بیان انتقادات و پیشنهادات خود در رابطه با مسائل رفاهی و بررسی روند مناقضه سلف سرویس  پرداختند.

محمدرضا شعبانی دبیرکل شورای صنفی دانشجویان گزارش یک ساله ای از عملکرد شورا ارائه دادند و سپس سایر دبیران نقطه نظرات و مشکلات دانشکده ها و خوابگاه ها را با محوریت مسائل آموزشی، ورزشی و رفاهی بیان کردند.

همچنین مسئله مناقصه سلف و دقت و پاک دستی هر چه بیشتر مسئولین در باب تعیین پیمانکار به صورت مطالبه ای عمومی از جانب شورای صنفی مطرح شد.