فهرست

ویژه برنامه های هفته قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر پور امیر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از اجرای  برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی در دانشگاه خبر داد.

دکتر پور امیر تصریح کرد: فضاسازی قرآنی دانشگاه، افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت، برگزاری مسابقات حضوری قرآنی در فضای نمایشگاه (هنری، آوایی، معماهای قرآنی و...) از برنامه های قرآنی دانشگاه  بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه کرسی تلاوت قرآن کریم با محوریت سوره فرقان در مسجد دانشگاه برگزارشد، گفت: اردوی نیمروزه قرآنی همراه با برپایی محفل انس با قرآن کریم ( امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر )، کارگاه پاسخ به شبهات اعتقادی روز به زبان ساده  و پخش فیلم در خوابگاه های دانشجویی از دیگر برنامه ها بوده که  با استقبال خوب دانشجویان و دانشگاهیان همراه شد.

وی یادآور شد: کلاس های آموزشی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان نیز در این هفته برگزار شد.

دکتر پور امیر بیان داشت: امید است با اتکال به ایزد منان و با عنایات قرآن کریم و ائمه اطهار (علیهم السلام)، فرهنگ قرآنی و معارف کتاب الهی و سیره معصومین در میان تمامی دانشجویان و دانشگاهیان گسترش یابد و زمینه ساز ظهور مهدی موعود (عج ) شود.