فهرست

کسب مجوز تاسیس دانشکده بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه از اخذ مجوز تاسیس دانشکده بهداشت خبر داد.

دکتر جلالی افزود: با پیشرفت‌های کمی و کیفی و با توجه به امکانات آموزشی مناسب و پس از بررسی‌ها و بازدیدهای هیئت اعزامی از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور، وزیر محترم  بهداشت مجوز تاسیس دانشکده بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی بابل را صادر کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بابل در گروه رشته های علوم بهداشتی در حال حاضر در مقطع کارشناسی رشته های مهندسی بهداشت محیط و بهداشت عمومی و در مقطع کارشناسی ارشد رشته های سلامت سالمندی و آمار زیستی در حال تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: با کسب مجوز تاسیس دانشکده بهداشت بدنبال افزایش و توسعه رشته های علوم بهداشتی هستیم و پذیرش و تربیت دانشجو در مقاطع مختلف رشته‌های بهداشتی و ارائه خدمات آموزشی به این دانشجویان بمنظور تأمین نیروی انسانی کارآمد و متعهد، انجام تحقیقات علمی و کاربردی بمنظور حل مشکلات بهداشتی جامعه تولید علم و نهایتاً ارتقا سطح سلامت عمومی را انجام خواهیم داد.

دکتر جلالی با اشاره به اینکه با صدور این مجوز، تعداد دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی بابل به 9 دانشکده افزایش می یابد، گفت: اکنون دانشکده های پزشکی، پرستاری مامایی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، توانبخشی، پرستاری، طب ایرانی و پردیس خودگران در این دانشگاه مشغول ارائه خدمات و پژوهشی می باشند.