فهرست

ثبت تجارب مدیران و کارکنان نظام سلامت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر ایمان جهانیان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از آغاز طرح ثبت تجارب مدیران و کارکنان نظام سلامت خبر داد.

دکتر جهانیان گفت: تجربه و انتقال آن به عنوان مبنای رشد و توسعه سرمایه‌های فکری در سازمان می‌تواند در یادگیری و بروز عکس العمل در مواجهه مجدد با رخدادهای محیطی نقش موثری ایفا نماید.


وی با اشاره به اینکه تدوین
 و مستندسازی تجارب، یکی از بهترین روش‌های جلوگیری از بروز تعارض در دانشگاه می‌باشد، ادامه داد: به منظور ارتقای آموزش، هم‌آموزی و یادگیری سازمانی، امکان ثبت تجربه‌های مدیران و کارکنان نظام سلامت در سامانه وزارت بهداشت بصورت یکپارچه به آدرس و موضوعات ذیل مهیا گردیده است.

دکتر جهانیان اذعان داشت: هدف از اجرای این طرح کاهش هزینه های جاری، بهبود رویه های اجرایی، افزایش کیفیت خدمات و ارتقاء بهره وری ، تلاش برای جلب مشارکت کارکنان در فرایند تصمیم گیری ها، پیشنهاد در زمینه افزایش ایمنی سلامت و رضایت مندی و بهبود فرایند انجام کاربوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: نتایج کشوری این طرح کسب امتیاز لازم جهت ارتقاء رتبه ی خبره به عالی، اشاعه تجارب مفید در قالب تهیه فیلم، کتاب، مجله در صورت کسب امتیاز 40 به بالا بوده است.

وی افزود: ضمن تقدیر از همه عزیزان واجد شرایط انتخاب شده از منظر داوران، به سه نفر اول اقامت رایگان هتل مشهد و به مابقی افراد واجد شرایط جوایز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

دکتر جهانیان با اشاره به اینکه طرح ارائه ایده و پیشنهادات در سامانه وزارت بهداشت آغاز و آخرین مهلت پیشنهاد تا پایان بهمن ماه می باشد، گفت: نتایج کشوری انتخاب برترین پیشنهادات مصوب و ثبت پیشنهاد بر اساس فرم امتیاز دهی و نتایج دانشگاهی صدور گواهی و کسب امتیاز لازم برای ارزشیابی کارکنان می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه exm.behdasht.gov.ir و mdr.behdasht.gov.ir  یا با شماره 32199108-011 تماس حاصل نمایند.