فهرست

بابل به هفته سرنوشت‌ساز در مقابله با کرونا رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل خواستار رعایت بیشتر شهروندان برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا شد و گفت که یک هفته آینده برای این شهرستان سرنوشت‌ساز است.

دکتر سیدفرزاد جلالی افزود : یک هفته پیش رو می تواند روزهای تعیین کننده ای برای وضعیت ویروس کرونا در بیمارستان های بابل باشد.
وی گفت : با توجه به بازگشایی بازارها و فعال شدن اصناف که خروج بیشتر شهروندان از منازل را به همراه داشته است ، اگر آمارهای بستری بیمارستان های بابل در یک هفته آینده همچنان روند کاهشی داشته باشد به مهار این ویروس می توانیم امید داشته باشیم.

دکتر جلالی افزود: شهروندان همانند هفته های گذشته نسبت به این بیماری حساسیت داشته باشند و در تجمعات به هیچ عنوان حضور نیابند و فاصله گذاری هوشمند را با دقت رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ضرورتی ندارد که شهروندان برای انجام کارهای غیرضروری از منازل خود خارج شوند مگر اینکه نیاز باشد و آن هم تمامی پروتکل های بهداشتی برای مقابله با این ویروس را رعایت کنند.

دکترجلالی اظهار داشت : هم اکنون تمامی بیمارستان های بابل در آماده باش کامل به سر می برند و امیدواریم با همراهی مردم این بیماری هر چه سریعتر ریشه کن شود.