فهرست

نمره قبولی رهبری به کادر بهداشت و درمان کشور

حجت الاسلام دکتر عباس نیکزاد از اعطای نمره بالای قبولی رهبری عزیز به کادر بهداشت و درمان کشور در مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر نیکزاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: قضییه کرونا برا ی همه ملت یک آزمون بزرگ ملی و آزمون بزرگ الهی می باشد که در این آزمون مقام معظم رهبری نمره قبولی بالایی را به ملت دادند و فرمودند ملت ایران در این آزمون بزرگ الهی خوش درخشید .

حجت الاسلام دکتر نیکزاد با اشاره به اینکه این دوران یادآور دوران دفاع مقدس می باشد، اظهار داشت: ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی بابل همانند ستاد فرماندهی عملیات دوران جبهه و جنگ بود، در این زمان هم، مجروح و شهید داشتیم. 

وی با ذکر این نکته که تعدادی از کادر بهداشتی و درمانی بیمار شدند و شرایط سختی داشتند و تعدادی هم شهید داشتیم، ادامه داد: کادر بهداشتی و درمانی به معنای واقعی در خط مقدم جبهه بودند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: کادر بهداشتی وظایف آگاهی بخشی و سرویس دهی به مردم را عهده دار بودند و وظایف خود را به درستی و به تمام معنا انجام دادند.

عضو  دانشگاه علوم پزشکی بابل در همین راستا افزود: کادر درمانی متعهدانه و مسئولانه وارد عرصه شدند چه متخصصین ، رزیدنت ها ، کارورزان، پزشکان عمومی، پرستاران، ماماها، کارشناسان رادیولوژی، و آزمایشگاه ، نگهبانان و حتی نیروی خدماتی با مجموعه شیفت های متعدد و پشت سر هم مشغول فعالیت بودند. 

وی با بیان اینکه در خط پشت جبهه، مردم عزیز سنگ تمام گذاشتند ، بیان داشت: کمک های مردمی و کارهای جهادی زیادی توسط پایگاههای بسیج، سازمان های مردم نهاد و ... انجام گرفته که در تولید انواع وسایل، تهیه تجهیزات، ضدعفونی محله و ... نقش مهمی داشتند.

حجت الاسلام دکتر نیکزاد در پایان با اشاره به این روایت که محبوبترین افراد نزد خداوند کسانی هستند که برای عیال خداوند سودمند هستند، اذعان داشت: رسیدگی به نیازهای مردم از همه مستحبات بالاتر است.

وی بیان داشت: در روایات داریم کسی که تشکر از مخلوق نکند تشکر از خالق نکرده است تشکر از مخلوق تشکر از خالق می باشد