فهرست

پیام تشکر نماینده بابل به مناسبت افتتاح_کلینیک‌تخصصی‌امید_بندپی‌غربی

در تقارن خجسته هفته سلامت با اعیاد مبارک شعبانیه خبر مسرت بخش افتتاح کلینیک تخصصی امید بندپی غربی بابل پیام‌آور امید و امنیت برای مردم شریف منطقه بوده و شایسته شادی و شکرگزاری می باشد.

افتخاردارم درکسوت خدمتگزاری مردم از مجلس_نهم در راستای طرح تحول سلامت و باهدف عدالت بهداشتی و درمانی تمهیدات احداث کلینیک تخصصی امید بندپی غربی را با کلنگ‌زنی در مورخه "۱۵مرداد سال ۱۳۹۴  وزیر جهادگر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ نمودم و همواره پیگیر احداث این کلینیک بودم .

ضمن تشکر از مساعی ارزشمند دکتر_قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از زحمات رییس و اعضای هیات رییسه سابق و فعلی دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌بابل که در هفته سلامت هدیه ارزشمندی را به اهالی فهیم بخش بندپی غربی تقدیم کرده اند سپاسگزاری می نمایم.

خداوند منان را بخاطر این خدمت‌_درمانی شاکرم و امیدوارم با حمایت مسوولان وزارت_بهداشت و پیگیری مدیران دانشگاه علوم پزشکی شاهد اتمام بیمارستان بندپی شرقی و احداث  کلینیک تخصصی امید بخش لاله‌آباد نیز دراسرع وقت باشیم.

نعمت سلامت مهمترین امنیت زندگی هرفرد است و انشالله این مراکز برای ارتقاء سطح بهداشتی و درمانی منطقه خدمات شایسته‌ای ارائه نمایند.

حسین_نیازآذری

نماینده مردم شریف بابل درخانه ملت