فهرست

کارگاه آموزشی امنیت سایبری در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مهدی صادقی دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه از برگزاری کارگاه آموزشی امنیت سایبری خبر داد.

مهدی صادقی گفت: اهداف کمیته پدافند غیرعامل ایجاد ساز و کار لازم برای شناخت تهدیدات و آسیب ها و طراحی پاسخ موثر و اضطراری به حوادث متعارف و نامتعارف در قالب مدیریت بحران می باشد.

وی افزود: از آنجایی که حوزه فناوری اطلاعات یکی از اهداف تهدید از سوی دشمنان می باشد، کارگروه آمار و فناوری اطلاعات بعنوان متولی حفظ و صیانت از این مجموعه و همچنین در راستای افزایش سطح آگاهی و آمادگی هرچه بیشتر همکاران آی تی و رابطان واحدهای تابعه در هفته پدافند غیرعامل (۸ تا ۱۴ آبان) کارگاهی را تدارک دیده اند.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: این کارگاه با همکاری مجتمع فنی مازندران با عنوان امنیت سایبری روز چهارشنبه 9 آبان ماه 1397 در شورای EDC دانشگاه برگزار می گردد.

وی ضمن دعوت از کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه جهت شرکت در این کارگاه ، اذعان داشت: طبق هماهنگی های بعمل آمده برای شرکت کنندگان در این کارگاه از سوی مجتمع فنی مازندران گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد.