فهرست

نشست صمیمی ریاست دانشگاه با بانوان کارمند در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، نشست صمیمی دکتر سید فرزاد جلالی ریاست دانشگاه با بانوان کارمند به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز زن و مقام مادر در سالن امام علی (ع)  دانشگاه برگزار شد.

دکتر جلالی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و با اشاره به اینکه قدر و منزلت بانوان نعمتی است که ما باید قدران آن باشیم، گفت:  امروز بهانه ای است تا از بانوان عزیز و ارزشمند دانشگاه تشکر و قدر دانی نمائیم.

 وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابل از دانشگاه هایی است که  بدنه ی بانوان قوی و توانمندی دارد و تقریبا 60 درصد از افراد حاضردر دانشگاه را بانوان شامل اعضای هیئت علمی، کارمند و دانشجو تشکیل می دهند که از این تعداد 2850 کارمند بانو داریم و تقریبا 1500 دانشجوی دختر که نیمی از دانشجویان کل دانشجویان را در برمی گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: ما مفتخریم بگوییم این بدنه و آمارهم اکنون با چهل سال گذشت از انقلاب اسلامی با بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی  رقابت می کند و در بسیاری از رشته ها بسیار جلوتر می باشیم.

دکتر جلالی اذعان داشت: اسلام نه تنها میان مرد و زن فرق قائل نشده است بلکه در بسیاری از جوانب ارج وقرب و ارزش بسیار بالایی برای بانوان لحاظ کرده است .

گفتنی است دراین نشست علاوه بر ارائه گزارش عملکرد امور بانوان سوالات مطروحه از سوی خانم های همکار  نیز توسط ریاست دانشگاه پاسخ داده شد.