فهرست

بازدید فرمانده سپاه کربلا مازندران از طرح سی شب سی مسجد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل،بیست و یکمین شب از دوازدهمین سال اجرای طرح سی‌شب سی‌مسجد دانشگاه علوم پزشکی بابل با انجام ویزیت رایگان تخصصی و فوق تخصصی، خدمات دندانپزشکی، طب‌سنتی، واکسیناسیون، ترویج زایمان_طبیعی و فرزندآوری، کنترل فشارخون، سخنرانی با موضوع پیشگیری از بیماری‌ها در مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای پطرود شهرستان جویبار برگزار شد.

گفتنی است  سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با همراهی دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از روند اجرای این طرح و نحوه خدمت رسانی به هم‌استانی‌ها در شبهای ماه مبارک رمضان بازدید نمودند.

سی شب سی مسجد ابتکار دانشگاه علوم پزشکی بابل

سردار مسلمی «فرمانده سپاه کربلا استان» در حاشیه بازدید از طرح سی‌شب سی‌مسجد در روستای پطرود شهرستان جویبار گفت: طرح سی‌شب سی‌مسجد در طول ماه مبارک رمضان با بهره گیری از ظرفیت پزشکان متخصص و متعهد و انقلابی با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل که یکی از دانشگاه‌های بسیار خوب می باشد، در حال اجراست.
سردار مسلمی بیان داشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل یکی از روسای انقلابی که در همه حوزه هایی که مربوط به مردم می‌باشد حضور فعال دارند و باعث افتخار هستند اینچنین مدیرانی که در خدمت مردم هستند.
فرمانده سپاه استان مازندران اذعان داشت: از همه عزیزانی که در طرح ابتکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل حضور فعال دارند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.