فهرست

فراخوان جذب بهورز در دانشگاه علوم‌پزشکی بابل

اطلاعیه شماره ۶ آزمون جذب بهورزی:  
 

به اطلاع داوطلبان  محترم آزمون بهورزی می رساند، پیرو اطلاعیه های ۱ تا ۵ و با توجه به عدم ثبت نام داوطلبان در برخی کد شغل محل ها با شرایط اختصاصی پذیرش نیروی مرد، مهلت ثبت نام صرفاً برای کد محل های ذیل و فقط برای داوطلبین مرد با مدرک تحصیلی کاردان و کارشناس  در رشته های پرستاری، بهداشت عمومی و بهداشت محیط(منطبق با شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون، اطلاعیه شماره ۱) از تاریخ دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ لغایت چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ تمدید می گردد.
ضمناً تاکید می گردد این داوطلبین پس از ثبت نام اینترنتی می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ اصل مدارک ثبت نامی از جمله «فرم تایید بومی بودن» مندرج در اطلاعیه شماره ۲ را به صورت حضوری به آموزشگاه بهورزی تحویل نمایند.

اطلاعیه شماره ۵:
 

به اطلاع داوطلبان محترم آزمون بهورزی می رساند، مهلت تحویل حضوری اصل مدارک به آموزشگاه بهورزی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ تمدید گردید.

اطلاعیه شماره ۴:

 به اطلاع داوطلبان محترم آزمون بهورزی می رساند، مهلت ثبت نام از روز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ لغایت پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ تمدید می گردد. همچنین آخرین مهلت تحویل حضوری اصل مدارک به آموزشگاه بهورزی روز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ می باشد.

اطلاعیه شماره ۳:

قابل توجه داوطلبان محترم بهورزی، همانگونه که در فراخوان ذکر شد علاوه بر ثبت نام الکترونیکی مدارک بصورت دستی تحویل مرکز آموزش بهورزی و باز آموزی برنامه های جامع سلامت گردد.

اطلاعیه شماره ۲:

پیرو اطلاعیه شماره 1، با توجه به بخش ج، بند 7-3  فراخوان آزمون جذب بهورزی، نحوه ثبت نام ومدارک موردنیاز، کلیه متقاضیان ثبت نام ملزم می‌باشند که فرم مبنی بر بومی بودن را دریافت، تکمیل و به همراه سایر مدارک مورد نیاز به آموزشگاه بهورزی تحویل نمایند.

برای تایید بومی بودن اینجا کلیک کنید 

اطلاعیه شماره ۱:

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، این دانشگاه برای تامین بهورز مورد نیاز خود در خانه های بهداشت روستاهای تابعه ، طبق مفاد آخرین دستورالعمل اجرایی پذیرش بهورز مصوب هیات امنا وزارت بهداشت و درمان، مورخ 24/07/1401 به تعداد 58 بهورز در قالب قرارداد کارمعین و به استناد مجوز شماره 151609 مورخ 27/03/1398 و شماره 102558 مورخ 13/12/1401  سازمان اداری و استخدامی کشور به تعداد 10 بهورز در قالب پیمانی از بین افراد واجد شرایط از طریق آزمون تخصصی، مصاحبه و احراز صلاحیت‌های عمومی براساس قانون گزینش معلّمان و کارکنان آموزش و پرورش تسری به کارمندان سایر وزارتخانه ها و سازمانها و  موسسات و شرکتهای دولتی مصوب 9/2/75 مجلس شورای اسلامی برای رشته شغلی بهورزی پذیرش می نماید.
  پذیرفته شدگان پس از طی دوره تطبیقی مهارت بهورزی و قبولی به صورت قراردادکار معیّن یا پیمانی و صرفاً جهت خدمت در خانه‌های بهداشت مورد نیاز بکارگیری خواهند شد.

برای دریافت فایل فراخوان آزمون بهورزی اینجا کلیک کنید

ثبت نام ازمتقاضیان به صورت الکترونیکی از طریق سایت زیر انجام می شود. 

https://estekhdami.mubabol.ac.ir