فهرست

همایش پیاده‌روی ویژه بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان از برگزاری همایش پیاده‌روی بانوان در دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد. 

 به گزارش دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر خفری گفت: در راستای هفته ملی حجاب و عفاف و روز بزرگداشت تکریم خانواده، همایش پیاده‌روی بانوان دانشگاه با حضور جمعی از بانوان دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: نظر به ارزش والای زن در جامعه و با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و محور خانواده بشمار می‌آیند، لذا باید از نظر روحی و جسمی از سلامت و شادابی برخوردار باشند . 
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل در همین راستا ادامه داد: ورزش یکی از مهمترین روشی است که به زنان کمک می‌کند تا ضمن شرکت در فعالیت‌های ورزشی، وظایف مادری را بهتر انجام دهند و فرزندان بهتری را تعلیم و تربیت دهند و نسل سالم‌تری به جامعه تحویل دهند .
در این مراسم بانوان دانشگاه پس از طی نمودن مسیر پیاده‌روی با انجام حرکات نرمشی سبک با کمک‌مربیان ورزشی در محوطه ورزشی محصور دانشکده پزشکی مسیر را تا محوطه باز جلوی مسجد دانشگاه طی نمودند. 
در پایان این همایش که با حضور دکتر اصغرنیا معاون فرهنگی و دانشجویی و آقای تقوی رئیس دفتر ریاست دانشگاه همراه بود به7 نفر از  بانوان شرکت‌کننده به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
سپس با تغذیه سالم از شرکت‌کنندگان پذیرایی بعمل آمد.