فهرست

اطلاعیه آزمون استخدامی سال 1402 دانشگاه علوم پزشکی بابل

اطلاعیه شماره ۵:

به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده ، جهت بررسی مدارک در آزمون استخدامی سال۱۴۰۲ می رساند: اطلاعات مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در سایت دانشگاه علوم پزشکی بابل بارگذاری گردیده است . 

قابل ذکر می باشد تاریخ و مکان دقیق جهت ارائه مدرک از طریق همین سایت به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.
فلذا داوطلباً با مطالعه دقیق اطلاعات بارگذاری گردیده  تا زمان اعلان اطلاعیه بعدی، از مراجعه حضوری و تلفنی به معاونت توسعه خودداری فرمایند.

برای دریافت فایل فرم استشهاد بومی اینجا کلیک کنید.

برای دریافت فایل نحوه بررسی مدارک اینجا کلیک کنید.

اطلاعیه شماره ۴:

به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده در آزمون استخدامی می رساند، تاریخ تحویل مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
لطفا از مراجعه حضوری به معاونت توسعه خودداری فرمایید.

اطلاعیه شماره ۳: 

پیرو نامه شماره ۲۰۹/۸۲۸۸ مورخ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص نحوه امتیاز کرونا به اطلاع می رساند داوطلبینی که در زمان ثبت نام، تقاضای خود اظهاری کرونا را ثبت ننموده‌اند، مجاز می باشند به اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی دانشگاه مراجعه و نسبت به تکمیل فرم امتیاز کرونا اقدام نمایند.

اطلاعیه شماره ۲: 

داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ برای بهره مندی از امتیاز کرونا لازم است نسبت به تکمیل اطلاعات خود در فرم های پیوست شده اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل، به استناد بند ۱ دستورالعمل نحوه تعیین و اعطای امتیازات و اولویت جذب نیروهای درگیر مستقیم با بیماری کرونا در آزمون استخدامی، کارکنان قراردادکار معین، کارگری، شرکتی، طرح پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت که در مراکز درمانی و بهداشتی زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت های پزشکی خدمت کرده یا می کنند، مشمول استفاده از امتیازات این دستورالعمل خواهند بود.

داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ در صورتیکه در زمان ثبت آزمون استخدامی ، نسبت به خود اظهاری بهره مندی از امتیاز کرونا از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل و واحد های تابعه اقدام نموده اند ، برای بهره مندی از امتیاز کرونا تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳  فرصت دارند، پس از دریافت فرمهای شماره ۱ (دریافت فرم) و ۲ (دریافت فرم) و تشکیل مشخصات فردی اولیه مورد نیاز ، به مرکز آموزش و درمانی یا واحد مربوطه مراجعه و نسبت به ارائه فرمهای مذکور به مسئول بخش ،( بر اساس رشته شغلی) اقدام نمایند.
بدیهی سایر مراحل تکمیل و تایید سوابق کار در دوره کرونا با مرکز و واحد مربوطه و معاونت متناظر می باشد. فلذا داوطلبین محترم از مراجعه حضوری به معاونت توسعه دانشگاه جدا ًخوداری نمایند.
داوطلبان شاغل در بخش خصوصی و یا مراکزی غیر از مراکز یاد شده در بند ۱ دستورالعمل فوق الذکر با توجه به مفاد دفترچه آزمون از ارائه فرم کرونا خودداری نمایند.
داوطلبانی که در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بابل شرکت نموده اند و متقاضی استفاده امتیاز کرونا از دانشگاه های علوم پزشکی دیگر می باشند، می بایست فرم تایید شده کرونای ایشان از طریق اتوماسیون اداری دانشگاه مبداء به معاونت توسعه / نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی بابل ارسال گردد. بدیهی است عدم ارسال فرم تایید شده کرونا تا تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۲ به منزله انصراف از امتیاز فوق می باشد.
کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بابل که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سایر دانشگاه های علوم پزشکی می باشند حتماً در فرم مربوطه نسبت به درج نام دانشگاه محل انتخابی جهت مکاتبات اداری و ارسال فرم اقدام نمایند.

تذکر: داوطلبانی که در زمان بحران کرونا در بیمارستان صحرایی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بابل خدمت نموده اند، جهت تکمیل فرم امتیاز کرونا ، صرفاً به دفتر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه نمایند.

+ دریافت فرم شماره یک

+ دریافت فرم شماره دو