فهرست

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی بابل در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیست

 وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ.  و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (۲۲۷ شعرا)

بسم الله قاصم الجبارین
انا لله و انا الیه راجعون

چشم ها گریان، نگاه ها بهت زده، وجدان ها مجروح و دلها داغدار جنایتی بزرگ و دهشتناک است که همگان را با ماهیت زشت و وقیح رژیم جعلی و غاصبی که که هیچ حدی برای سبعیت برای خود قائل نیست واقف تر و آشناتر کرد..

 و این بار رژیم جنایتکار ، غاصب ، کودک کش و بیمار کش صهیونیستی در نهایت درنده خویی به بیمارستان المعمدانی غزه ، یورش برد و صدها زن و مرد و کودک و بیمار و مجروح بی دفاع را به شهادت رساند.

  این مصیبت جانسوز برخاسته از روح استکباری، جنایتکاری و بی رحمی که ذات این رژیم جعلی منحوس است را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم عج الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب  مردم مظلوم و صبور غزه  و تمام انسان های بیدار و جامعه جهانی تسلیت عرض می کنیم.

    بی تردید ان شاءالله تعالی ، و با وعده الهی، خون مظلوم دامن ظالم و ظالمان را خواهد گرفت و ثمره قطعی آن عن قریب تسریع و تسهیل در نابودی اسرائیل غاصب  است و  این غده سرطانی را محو و خاطره آن را در تاریخ خواهیم دید و خواند.
 انشاءالله