فهرست

جلسه افتتاحیه سطح سه طرح اندیشه تمدن ساز در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، جلسه افتتاحیه سطح سه طرح اندیشه تمدن ساز با محوریت کتاب انسان ۲۵۰ساله ویژه اساتید خانم، دانشگاه صنعتی نوشیروانی و دانشگاه علوم پزشکی بابل در سالن فرهنگ دانشگاه برگزار شد.

گفتنی است: در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام رمضانی معاون دفتر نهاد رهبري دانشگاه نوشیروانی و حجت‌الاسلام حبیبیان معاون نهاد رهبری دانشگاه و آقای دکتر مبلغ الاسلام مدیر فرهنگی دانشگاه برگزار شد. لازم به ذکر است:  ابتدا مربی دوره سرکار خانم دکتر مینو طاهری به بیان مطالبی در خصوص دوره و مباحث کتاب انسان ۲۵۰ ساله پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام حبیبیان و حجت‌الاسلام رمضانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مربی و اعضای محترم گروه، مطالبی را بیان داشتند.

قابل ذکر است: کتاب ارزشمند《انسان ۲۵۰ ساله》حاوی بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله‌العالی است که تاریخ ۲۵۰ ساله از رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم تا سال غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را با نگاهی یکپارچه به سیره سیاسی و روش مبارزاتی ائمه اطهار علیهم السلام به زیبایی به تصویر می کشد.

همچنین این کتاب موضوع بحث اصلی سطح سوم طرح کشوری اندیشه تمدن ساز می باشد که اساتید گرامی پس از طی دوره اول و دوم طرح بر مبنای کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، در جلسات هفتگی به مباحثه و گفتگو می پردازند