فهرست

شاهکار دوباره کارشناس اورژانس ۱۱۵ بابل/ نجات دوباره جان مادر و نوزاد تازه بدنیا آمده در بابل

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، دکتر رمضانی گفت: طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس، وضع حمل خانم باردار در منطقه فیروزآباد بخش بندپی بابل گزارش شد که پس از ۲۰ دقیقه‌ تلاش بی وقفه کارشناس ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی بابل منجر به نجات جان مادر و فرزند پسر شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم‌پزشکی بابل افزود: مادر بعلت عدم مراجعه به مرکز درمانی و شروع درد زایمان، فرزند خود را در منزل بدنیا آورد .

وی ادامه داد: در این ماجرا نیز، هم جان نوزاد و هم جان مادر در خطر بود، چون هم نوزاد بعد به دنیا آمدن گریه نمی‌کرد و هم جفت از مادر خارج نشده بود که با تلاش خانم معصومه مهرآور کارشناس اورژانس ۱۱۵ بابل اقدامات مشاوره‌ای به مادربزرگ خانواده داده شد و جان مادر و فرزند نجات پیدا کرد.

دکتر رمضانی رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم‌پزشکی بابل اظهار داشت: پس از انجام مشاوره تلفنی، آقایان عرفان شاکری و رحمان غلامعلی‌نیا دو کارشناس اورژانس بابل از پایگاه خشرودپی به مکان مورد نظر رسیدند و مادر و فرزند را به بیمارستان آیت ا.. روحانی(ره) بابل منتقل نمودند که پس از انجام مراقبتهای لازم و برطرف شدن خطر ترخیص شدند.

گفتنی است: با تولد این نوزاد، این خانواده دارای ۲ فرزند پسر و ۱ فرزند دختر شد.