فهرست

افتتاح اولین مرکز درمانگاه اختلالات کف لگن خانمها واولین مرکز تخصصی درمانهای فیزیوتراپی در بیماری های زنان و زایمان در سطح استان مازندران

دکتر محمد معتمدی رئیس بیمارستان آیت ا... روحانی (ره) بابل ، از افتتاح اولین مرکز درمانگاه اختلالات کف لگن خانمها واولین مرکز تخصصی فیزیوتراپی در بیماری های زنان و زایمان در سطح استان مازندران خبر داد. دکتر معتمدی اشاره کرد این درمانگاه در ارتباط با انواع افتادگیهای لگنی و انواع بی اختیاری های ادراری زنان می باشد که برای اولین بار در سطح استان مازندران در این مرکز با تلاش وپیگیری های مجدانه مسئولین بیمارستان و حمایت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بابل راه اندازی شد.

دکتر محمد معتمدی رئیس بیمارستان آیت ا... روحانی (ره) بابل ، از افتتاح اولین مرکز درمانگاه اختلالات کف لگن خانمها واولین مرکز تخصصی فیزیوتراپی در بیماری های زنان و زایمان در سطح استان مازندران خبر داد. دکتر معتمدی اشاره کرد این درمانگاه در ارتباط با انواع افتادگیهای لگنی و انواع بی اختیاری های ادراری زنان می باشد که برای اولین بار در سطح استان مازندران در این مرکز با تلاش وپیگیری های مجدانه مسئولین بیمارستان و حمایت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بابل راه اندازی شد. دکتر برات متخصص زنان وزایمان و مسئول درمانگاه اختلالات کف لگن این مرکز گفت: در این درمانگاه بیمارانی که از افتادگی های پس از جراحی های قبلی لگنی و یا افتادگی های فعلی ارگانهای لگنی همچنین بی اختیاری های ادراری اعم از احساس فوریت در دفع ادرار به هنگام فعالیت یا عطسه و خنده ، دردهای کمر و یا کف لگن ، عدم توانایی زناشویی رنج می برند پذیرش می شوند. قابل ذکر است تمامی اعمال جرحی مربوطه در این مرکز قابل انجام می باشد. همچنین اولین مرکز تخصصی درمانهای فیزیوتراپی در بیماری های زنان و زایمان در مرکز آموزشی درمانی آیت الله روحانی بابل زیر نظر متخصصین فیزیوتراپی و اعضا هیات علمی دانشگاه راه اندازی گردیده است. دکتر یحیی جوادیان رئیس بخش فیزیوتراپی گفت: در این مرکز خدمات تخصصی فیزیوتراپی شامل درمان و آموزشهای لازم جهت پیشگیری و کاهش بروز اختلالات سیستم عضلانی حرکتی در دوران بارداری و بعد از زایمان و همچنین درمان های تخصصی فیزیوتراپی در انواع بی اختیاری ادرار و اختلالات کف لگن به بیماران نیازمند ارائه می گردد. این مرکز تخصصی برای اولین بار در سطح استان مازندران راه اندازی شده و آماده پذیرش بیماران با تعیین وقت قبلی در تمام ایام هفته بجز روزهای تعطیل می باشد.