فهرست

”تکریم ارباب رجوع“ برنامه هفتم از 7 برنامه تحول اداری است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر تقی پور رئیس بیمارستان آیت ... روحانی بابل در جلسه معارفه علی احمدزاده عالمی بعنوان مسئول طرح تکریم ارباب رجوع این مرکز گفت: به علت حساسیت افراد نسبت به مقوله سلامت، جلب رضایت آنها پیچیده تر و دیرتر حاصل می شود. افزایش سطح اجتماعی و اقتصادی افراد و جهانی شدن بخش بهداشت و درمان نیز در عمل منجر به تشدید نارضایتی از این بخش در کشورهای جهان سوم، شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر تقی پور رئیس بیمارستان آیت ... روحانی بابل در جلسه طرح تکریم ارباب رجوع این مرکز، ضمن معارفه علی احمدزاده عالمی بعنوان مسئول طرح تکریم ارباب رجوع گفت: به علت حساسیت افراد نسبت به مقوله سلامت، جلب رضایت آنها پیچیده تر و دیرتر حاصل می شود. افزایش سطح اجتماعی و اقتصادی افراد و جهانی شدن بخش بهداشت و درمان نیز در عمل منجر به تشدید نارضایتی از این بخش در کشورهای جهان سوم، شده است. وی افزود: به دلایل مختلفی از بیمارستان ها چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی نارضایتی وجود دارد. بالا بودن تعرفه ها و نبود نظارت در بیمارستان های خصوصی، همچنین انتظار طولانی برای دریافت خدمات و تلقی پائین بودن کیفیت در بیمارستان های دولتی از عمده ترین دلایل نارضایتی از بخش درمان است . ایشا ن ادامه دادند: دولت برای افزایش سطح رضایت مردم از خدمات دولتی (از جمله خدمات بهداشت درمان)، طرحی موسوم به ”طرح تکریم ارباب رجوع“ را راه اندازی نموده و دستگاه های دولتی را ملزم به اجرای آن نموده است. ”تکریم ارباب رجوع“ برنامه هفتم از 7 برنامه تحول اداری است . در انتها دکتر تقی پوراز همه سرپرستاران و مسئولین واحد ها خواست تا در راستای به تحقق رسیدن طرح تکریم ارباب رجوع در این مرکز تمامی تلاش خود را انجام دهند و با واحد تکریم بیمارستان همکاری لازم را داشته باشند.