فهرست

انعکاس خبر تشکر از وزیر محترم بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل در روزنامه پنجره نو مازندران

مردم فهیم شهرستان بابل طی پیامی از وزیر محترم بهداشت و دست اندرکاران نظام سلامت کشور و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل به منظور اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت کشور تشکر و قدردانی ویژه نمودند .

مردم فهیم شهرستان بابل طی پیامی از وزیر محترم بهداشت و دست اندرکاران نظام سلامت کشور و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل به منظور اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت کشور تشکر و قدردانی ویژه نمودند . چرا که با اجرای این طرح بیماران هنگام بستری هزینه ای را پرداخت نمی کنند موقع بستری برای انجام دادن آزمایش و گرفتن دارو هزینه ای را پرداخت نمی کنند .موقع تسویه حساب 10 درصد هزینه را بیماران پرداخت می کنند و 90 درصد آن بر عهده دولت می باشد .زایمان طبیعی کاملاً به صورت رایگان شده است ،با اجرا شدن این طرح مردم از لحاظ مالی و روحی به یک آرامش نسبی رسیده اند . این پیام به دست آقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و دیگر مسئولین برسد و بدانند مردم بابل قدردان انسانهای فهیم و زحمت کش و مسئولینی که به تمام قشرهای جامعه خدمت میکنند وفادارند امیدواریم این طرح خوب نظام سلامت برای همیشه ادامه پیدا کند .