فهرست

اعزام تیم دوچرخه سواری کانون دانشجویی هلال احمر دانشکده پرستاری در غالب کاروان محرم با شعار « صلح و دوستی برای همه ، برای همیشه

تیم دوچرخه سواری کانون دانشجویی دانشکده پرستاری مامایی فاطمه زهرا (س) رامسر متشکل از سه عضو جوان هلال احمر آقایان پوریا بابادیلمی ، علیرضا حقیقی و مهرزاد عشورنژاد در غالب کاروان محرم با شعار « صلح و دوستی برای همه ، برای همیشه » از محل این دانشکده کار خود را آغاز و مسافت 300 کیلومتری مرکز استان مازندران تا میدان امام حسین تهران را رکاب زدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل ،تیم دوچرخه سواری کانون دانشجویی دانشکده پرستاری مامایی فاطمه زهرا (س) رامسر متشکل از سه عضو جوان هلال احمر آقایان پوریا بابادیلمی ، علیرضا حقیقی و مهرزاد عشورنژاد در غالب کاروان محرم با شعار « صلح و دوستی برای همه ، برای همیشه » از محل این دانشکده کار خود را آغاز و مسافت 300 کیلومتری مرکز استان مازندران تا میدان امام حسین تهران را رکاب زدند . این کاروان با شعار صلح و دوستی برای همه ، برای همیشه کار خود را در ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین (ع) آغاز نموده و حامل پیام صلح و دوستی می باشد . در حاشیه این رویداد طوماری جهت حمایت از کودکان آسیب دیده بویژه « آیلاین » کودک سوری که به همراه خانواده خود در راه پناهندگی به کشوردیگری در دریا غرق شده ، تهیه شده ، تا این کاروان در مسیر خود با جمع آوری امضاء از کلیه کارکنان دانشکده پرستاری ، امدادگران مستقر در پایگاه های مسیر ، اعضاء جوان و داوطلبان هلال احمر و گردشگران خارجی بار دیگر پیام صلح و دوستی خود را به همگان برسانند . در انتهای مسیر این کاروران ، طومار مذکور جهت ارائه به مجامع بین المللی به دفتر نمایندگی ولی فقیه ارائه خواهد شد .