فهرست

فراخوان مسابقه عکاسی ویژه کادر درمان و نظام سلامت

روابط عمومی نظام پزشکی تهران بزرگ و دبیرخانه ایران فارما به مناسبت روز پزشک و روز داروساز و تجلیل از کادر درمان، مسابقه عکاسی ویژه کادر درمان و نظام سلامت برگزار می کنند.

به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی نظام پزشکی تهران بزرگ، نظام پزشکی تهران بزرگ همراه با دبیرخانه ایران فارما، در جهت تجلیل و تقدیر از زحمات خستگی ناپذیر اعضای کادر درمان در حفظ آرمان سلامت مردم ایران زمین و نشان دادن تصاویری واقعی و عینی از زحمات و فعالیت های اعضای کادر درمان به روایت خود این عزیزان، مسابقه عکاسی به منظور ثبت و ماندگاری لحظات جاری از زندگی شغلی و حرفه ای اعضای این سازمان در تمامی رشته ها مسابقه «عکاسی و متن نویسی عکس» برگزار می کنند.

عکس ها می توانند با دوربین عکاسی یا دوربین تلفن های همراه ثبت شوند.

کلیه اعضای محترم جامعه پزشکی، داروسازی و کادر درمان می توانند عکس‌های مرتبط خود با موضوع «زندگی حرفه ای کادر درمان»؛ «فعالیت های مختلف شغلی اعضای کادر درمان»؛ «یک روز کاری حرفه مندان سلامت»، «صحنه های ناب درمانگری» و «واقعیت زندگی کادر درمان» را به صورت فایل و نیز کپشن (زیرنویس ) عکس های خود را به صورت متن به شماره  واتساپ  09107243599  ارسال کنند.

گفتنی است، ارسال نام و نام خانوادگی، شماره نظام پزشکی (در صورت عضویت در سازمان) وشماره تماس فرد شرکت کننده به همراه آثار الزامی است.

آغاز جشنواره از روز دهم مرداد ماه و آخرین مهلت ارسال آثار روز سی ام مرداد ماه 1401 است، آثار برگزیده مرحله اول انتخاب در روز اول شهریورماه (روز پزشک) اعلام خواهند شد. اهدای جوایز به سه عکس برگزیده و سه اثر برگزیده متنی (کپشن) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران فارما انجام خواهد شد.

در صورت تمایل اعضای شرکت کننده می توانند عکس های خود را در فضاهای شخصی و حرفه ای منتشر کنند. پیشنهاد می شود عکس های ارسالی با هشتگ های زیر در فضاهای مجازی منتشر شوند.

#نفس_تازه

#دستان_شفابخش

#یک_ روززندگی _کادردرمان

#فرزندان_ایران

#طبیبان_درد

#دستان_شفابخش

#سپیدپوشان_سربلند

#تصویر_واقعی_پزشکان

#زندگی_واقعی_کادر_درمان